Hello world!

juni 1, 2006

Hello World har worldpress lagt inn! Det var jo ganske nydelig, så det skal få stå!

Jeg har hatt hjemmeside på nett i mange år, men når den nå falt ned, så tenkte jeg at en blogg kanskje kunne være det som skal til for å holde den litt mer oppdatert.

Jeg kommer i første omgang til å fylle på med gammelt stoff som allerede har ligget på den gamle siden, eller som jeg har skrevet andre steder på nett.

Grunnet bokastavproblemer i world-press, så har Beates kjerrevei nå blitt til Beates rasteplass. Det passer egentlig godt med livssituasjonen også om dagen, da det er lite gåing på meg, og livet har inntatt en stor og romslig rasteplass.

Forhåpentligvis betyr ikke det at vi ikke kan være underveis om kroppen står aldri så stille.

Velkommen!

Image Hosted by ImageShack.us

Legg igjen en kommentar

