Tidligere OD-bloggere

juni 30, 2006

Jeg surfet litt rundt og fant noe jeg ikke hadde sett før. Det ene var i bloggen til Marion, det andre i bloggen til Victoria – de er begge tidligere OD-ere! Så er vi i alle fall tre! Det er sikkert flere av oss der ute. Selv har jeg ikke skrevet noe om mine OD-erfaringer, men det må jo komme. Hei begge to!

3 Responses to “Tidligere OD-bloggere”

  1. Marion Says:

    Hehe – også er du kanskje fra Hamar også, var det sånn?

  2. Åsmund Says:

    OD-bloggar kan ein vel neppe kalle ho, men ho skriv iallefall på nett. Ho var leiar i 1999.

    http://www.bellona.no/persons/1138831794.11/showAllRelatedTopics

    Når eg såg kva artiklar ho har skrive må eg le litt, ho brukte alltid lese svar på kontrollspørsmålene i geografitimane på gymnaset frå _mi_ kladdeblokk! :-p

  3. Victoria Says:

    Hei hei!
    Ja, jeg holdt på mye med OD da jeg gikk på videregående. Det var helt fantastisk og (nesten litt for) altoppslukende🙂 OD ga meg mye; Kunnskap om innfløkt problematikk, muligheten til å møte mange engasjerte ungdommer mm. Alle foredragene vi holdt har vært av stor verdi i ettertid, det å kunne stå foran en stor gruppe mennesker å snakke har jeg hatt god bruk for også etter OD. Jeg har også lyst til (en gang) å skrive mer om OD, det kommer nok. Takk for hilsen, håper du har det bra🙂


Legg igjen en kommentar

