Hvordan få en oversikt over kommentarene sine?

september 5, 2006

Hva gjør dere andre for å huske hvor de har lagt igjen kommentarer, og sjekke om det er svar på disse? Tips mottas med takk og løfte om å følge litt bedre opp.

3 Responses to “Hvordan få en oversikt over kommentarene sine?”

  1. børge Says:

    Jeg bruker coComment, som ikke fungerer helt knirkefritt enda, men som er i stadig forbedring. Jeg tror det er det mest brukte og kjente systemet. Ellers har du også co.mments som er et lignende system.

  2. børge Says:

    PS: Du kan bruke disse systemene (ihvertfall coComment, vet ikke helt med co.mments) til å legge en liste over dine nyeste kommentarer på andre sider på bloggen din. Ta en titt på min for å se et eksempel på det.

  3. beatesvei Says:

    Takk Børge! Jeg vet ikke hvordan jeg legger med nye ting som ikke er standard i margen min, jeg er ikke sikker på om det går her? Men coComment skal jeg i alle fall ta i bruk 🙂


Legg igjen en kommentar

