Sudokuutfordring

oktober 15, 2006

Dagens Sudoku i form av en Foxtrotside tok sin tid, men den gikk da til sist. Flere som har fått brynt seg?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

4 Responses to “Sudokuutfordring”

  1. odile Says:

    Matteoppgavene i hver rute går fint, men siden jeg aldri har løst et Sudoku-brett, tror jeg ikke at jeg skal prøve meg på denne heller.

  2. beatesvei Says:

    Jeg er faktisk veldig taknemmelig for at du bekreftet det 7-tallet, jeg har liksom ikke vært helt sikker på det, og det ville vært et stort nederlag om det var feil. Andre tall tørr jeg ikke spørre om. *lol*

    Men sudoku bør du forsøke, det er utrolig deilig avkobling, og ganske morsomt. Men akkurat dette er ikke et brett å begynne med, tror jeg. Det var litt vrient.

  3. odile Says:

    Ja, jeg bør sikkert prøve sudoku. Men jeg har hørt at det er vanedannende, og jeg har i grunnen nok av vanedannende hobbyer, derfor vet jeg ikke om jeg har tid til å drive med sudoku.

  4. beatesvei Says:

    Ja man blir litt hekta i begynnelsen, men etter hvert så har man skjønt hvordan det gjøres, og da blir man litt mer kresen på hva man løser og ikke løser, og man kan nyte det i ro og mak sånn av og til.


Legg igjen en kommentar

