Søkeord å filosofere over

oktober 30, 2006

En god kilde til underholdning er det å kikke på hvilke søk som har blitt gjort for å komme til bloggen, ikke sant? Selv ble jeg litt stolt da noen sa de hadde søkt på «Beates» og kommet rett hit. Andre søkestrenger er rene 6-ordsromaner.

 Spesielt heldig har jeg vært med de såkalte eksistensielle spørsmålene folk stiller på google, det hadde jo vært fint om bloggen min kunne gitt svar på noe av dette, men jeg tror jeg bare må undre meg med.

hvordan leve lykkelig?
hvordan lage barn
hvor kom den første hamsteren fra?
Har homofile det bra nå?
«Hva er skjebne»
hvordan leve
«hva er dette»
hvorfor kan ikke jeg

 

Ja, si det?

 

The photo is taken by yoshiko314.

3 Responses to “Søkeord å filosofere over”

  1. olava Says:

    Så fantastiske søkeord folk har brukt for så å finne veien til deg. Fasinerende for en bibliotekar, dette😉

  2. Beate Says:

    Ja ikke sant!

    Ellers er det utrolig mange søk til de «how come» historiene! kunne lage en egen lang liste med det.

    En eller to uker i begynneslen av skoleåret lurer jeg på om Hodja må ha vært et prosjekt på enkelte skoler, det var masse Hodja søk, og søte kommentarer til historiene. Så har det blitt helt stille.

    Hva med deg, hvilke søk får du inn?

  3. olava Says:

    Hmmm *sjekke midt i arbeidstida*

    olavas verden
    neger i min kone (den var interessant, mon tro hva de var ute etter :-))
    fin kjole
    skagen
    blogg barn fine fornavn
    koster å adoptere (omtrent denne husker jeg at jeg brukte som søk før vi helt bestemte oss for å adoptere)
    damer *knis*
    «sånn derre»

    Og det var det…


Legg igjen en kommentar

