Surfetur!

november 3, 2006

Sist jeg hadde surfetur satte jeg i gang å skrive med spesielt en ting for øye, nemlig å skryte av følgende innlegg på bloggen til bza, der han sier pene ting om min blogg. Men så glemte jeg det helt, for jeg hadde tenkt å legge det inn til slutt, sånn at ingen skulle tro at jeg var veldig opptatt av slikt. Men slik forsøk på å spille falsk beskjeden straffer seg altså, jeg glemte hele greia. Og nå legger jeg den først. Se her da vel!

 
Liberaleren har et innlegg om blasfemi, og om Raja kan kalle seg liberaler. Raja har et godt svar. Og alt kan leses her.

 
Hjorten uttaler seg igjen om ting han har peiling på, og skaffer til vei noen tall om trygd og slikt denne uka.


Hjorten har tidligere skrevet om media som hisser opp motsetninger. Klassekampen har her intervjuet
Sharam Alghasi  som har forsket på TV2 og Frp. (Ja, jeg vet mange dømmer enhver ting som kan stå i den avisa nord og ned. Men det synes jeg er barnslig. Man må nesten lese og se om man har gode argumenter for eller mot det som faktisk står, og når de av og til intervjuer folk som kommer med vettuge innspill, og ingen andre gjør det, så skal de i alle fall få pluss i boka for det.)

 
Iditotesten, har du tatt den? Jeg er veldig glad for at jeg kunne begynne på nytt mange ganger, så ja, til slutt kom jeg igjennom. (Og jeg lærte noe nytt, men hva det er sier jeg ikke, for da kan det hende du gjør det bedre en meg.) Enda gladere ble jeg for at mannen min, som beviselig er mindre idiot enn meg endte opp med å måtte begynne på nytt like mange ganger. Minst. Tror jeg. Og så klart, lykkeligst er jeg fordi vår sønn gjorde færre feil enn sine foreldre. Det lover godt for fremtiden

 

God helg!

 

2 Responses to “Surfetur!”

  1. Tiram Says:

    Eh, høres jeg veldig skrytete ut om jeg sier at jeg klarte den på første forsøk?

  2. Beate Says:

    Nei!

    Bare veldig oppmerksom og flink!


Legg igjen en kommentar

