Problemer med Bloggrevyen

november 20, 2006

Av og til når jeg pinger til Bloggrevyen kommer jeg opp flere ganger på lista. Rekorden var 9 ganger etter hverandre i forrige uke. Det er ikke gøy, det er ren spam, og å stå for slik spamming er ikke noe man ønsker seg. Jeg har skrevet til Bloggrevyen et par ganger for å høre om det er noe jeg kan gjøre, og hva som er feil, men jeg får ingen svar. Det skjer ikke når jeg pinger andre steder.

Dette er en testmelding, jeg sender den av gårde, og pinger eventuelt Bloggrevyen for siste gang om denne også kommer opp i flere omganger.

Også har jeg et ørlite håp om at noen der ute kan gi men noen tips om hva som går galt, eventuelt at noen fra Bloggrevyen ser dette og tar kontakt.

5 Responses to “Problemer med Bloggrevyen”

  1. XmasB Says:

    Du får i alle fall pinget bloggrevyen.

    Jeg bruker WordPress og får hverken pinget bloggrevyen eller Bloggarkivet. Jeg kan gjøre det manuelt, og det hender jeg gjør på bloggrevyen. Men å pinge bloggarkivet manuelt er for tungvint. De burde kunne bli pinget av WordPress.

    Spam er selvsagt aldri gøy å stå bak. Kanskje denne posten vil føre til generell bedre støtte for pinging hos både Bloggrevyen og Bloggarkivet. Det hadde vært noe.

  2. Blogsoft Says:

    Vi beklager feed-trøbbelet på bloggrevyen og holder for tiden på med å teste ut en ny versjon av tjenesten, der disse problemene forhåpentligvis vil være ryddet opp om ikke så lenge.


  3. XmasB: Du pinger ved å legge pingurlene i Trackback feltet i skrive-post vinduet.

  4. Beate Says:

    Xmas, det er jo sant men…

    Blogsoft, takk for infoen! Kommer det en notis på sidene deres når det er ordnet opp i?

    Mvh

    Beate

  5. Beate Says:

    Takk Kristin, håper det kan hjelpe WmasB.


Legg igjen en kommentar

