Ukas vits: De to tomatene

november 30, 2006

(Fra barnemunn.)

To tomater gikk over en vei. Da den ene var over kom det en stor trailer. Tomat nummer to rakk så vidt å hoppe unna og opp på fortauet. Da sa den første tomaten: Din dust, nå ødela du hele vitsen.

 

 

9 Responses to “Ukas vits: De to tomatene”

  1. Tromp Says:

    Haha! Eg har lagd min tørre versjon:
    Tomatar gjekk over ei bru, så blei den eine påkøyrt. Då sa den andre: Ja ja… så blei det berre einmat då..

  2. Beate Says:

    Hehe.

    Som moren til en venn en gang så: Det er bare å vanne den litt, så blir den bløt.

  3. Sonja QoE Says:

    He he. Fining. Liker nye vrier på gamle historier, og selvironiske vitser. Her får jeg begge deler på en gang. Dessuten inspirerte du meg til å poste min egen vits. Ikke ille det av en liten bloggpost. Tusen takk!

  4. Tiqui Says:

    Wohoo! Gamle vitser kan aldri fordreies nok😉
    Din tur i tordenværet i morgen, jeg skal nok rekke innom og legge stemmen der den hører hjemme😉

  5. Beate Says:

    Sexy, jepp!

    Sonja, velkommen til bloggen! Jeg må si at det denne posten inspirerte i høyeste grad overgikk inspirasjonskilden!

    Tiqui, det visste jeg ikke. (Tordenbloggen, altså). Kjekt at du sa ifra! Og takk for stemme🙂

    (For de som ikke vet hva det er, er det altså en avstemning over blogger. Det er mulig å gå inn hit og stemme: http://tordenbloggen.sonitus.org/

    Ellers er jeg også svak for gamle vitser som blir som nye.

  6. galfisk Says:

    To tilbakestående gikk over en vei, så fikk den ene plutselig anfall. Da sa den andre, Kom igjen Beate!

    oooh, sleivspark. Ikke bli fornærmet, jeg forteller denne hver gang jeg nærmer meg 5 promille, navnet byttes ut hver gang.

  7. Tita Says:

    HAHA ^^

    Sattans bra ;D Jeg fant denne sia ved å søke på «Din dust» på Google bilder :D:D _P Hahaha😛

    kOOS<33

  8. Tita Says:

    HAHAHAHHAHHAHAHAHHA


Legg igjen en kommentar

