Ukas gåte: De to hestene

januar 12, 2007

To hester løper rundt på ett jorde. De blir trøtte og den ene hesten setter seg på 2 ben og den andre setter seg på 4 ben.

Hvor gamle er hestene?

8 Responses to “Ukas gåte: De to hestene”

  1. hugen Says:

    Kor gamle var hestane før den nye teljemåten vart innført?

  2. Trude Says:

    eeee? Jeg kunne den første, men hugens er jeg blank på. Nå skal det også sies at jeg sitter godt brisen på en jobb-pc. Så kanskje jeg bare skal tie stille.

  3. Neppe Says:

    Jag förstår inte…

  4. Beate Says:

    hugen,d et vet jeg sannelig ikke, vet du?

    Neppe 32 på norsk: trett i to. Hesten var trett i to bein.

  5. hugen Says:

    Beate hjelper neppe ut av talklemma:

    hugen, det vet jeg sannelig ikke, vet du?

    Neppe 32 på norsk: trett i to. Hesten var trett i to bein.

    ———

    Sorry for fjaset. Det var meint som humor, men det vart for tungt arbeid for meg å finne ut kva humoren skulle vere … blubb blubb …. blubb ……..

  6. Beate Says:

    Jo, jeg humra her, jeg Enok, men det hørest nok ikke igjennom og helt bort til deg.🙂


Legg igjen en kommentar

