test

januar 17, 2007

Noe er galt med trackbak og ping på wp.com om dagen, dette er en test.

Teste til Avil sin side. 

8 Responses to “test”

  1. Avil Says:

    Eg skjønar ikkje korleis trackback virkar, så dette har eg ikkje oppdaga.

  2. Beate Says:

    Nei, det er jo ikke rart du ikke har skjønt, for det virker jo ikke ikke om dagen.

    Men vanligvis, om du skriver inn et innlegg i bloggen din, og linker til et innlegg i en annen blogg, så skal det komme opp en beskjed om det i kommentarfeltet der. Likeledes kan du skrive inn en url der det står «trackbak» under editorfeltet ditt, og da skal det samme skje. F. eks kan du gjøre det til bloggrevyen.no om du har et innlegg du synes fortjener flere lesere derfra.

    Men nå går det ikke.

  3. Avil Says:

    Det skjønar eg må vere feil.
    For å muntre deg opp limar eg inn ei lenke til eit bilete av Neil Gaiman.

    http://www.neilgaiman.com/works/films/

  4. Beate Says:

    Jeg blir muntret opp når du begynner å lese fyren, skjønner du vel.

    Jeg går rundt og er litt trist for at du enda ikke har startet, etter at jeg har mast på deg i flere månter. Fordi jeg vet at du kommer til å elske det.

    Så det så.

  5. Avil Says:

    Eg blei ferdig med Avalon i dag, og den var jo inni helsike langdryg.
    Og så er eg allereie ganske godt i gang med Guy Gavriel Kays «Tigana», og han skriv så eg får frysningar. Fine mannen. *lykkeleg*
    Kvifor er eg eigentleg på nett, når verda er full av gode bøker?

  6. Beate Says:

    Fordi nettet er fullt av gode personer og historier det og.

  7. Avil Says:

    Du seier noko. Verda er så interessant at eg ikkje får gjort ein skit.


Legg igjen en kommentar

