Sånn er livet

januar 21, 2007

Bilde av T-rex

8 Responses to “Sånn er livet”

  1. Iskwew Says:

    T-rex tar utrolig flotte bilder :o)

  2. Beate Says:

    Ja, ikke sant!

    Og akkurat det bildet her falt jeg helt for. Av en eller annen grunn blir jeg så optimistisk av det.

  3. Goodwill Says:

    Ååååhhh…nå fikk jeg sommerfølelse i magen! :o)

  4. Heidi Says:

    Og jeg da, som overhodet ikke kjenner til T-rex – trodde det handlet om en dinosaursus som overlevde lenger enn andre!!!! Og dette burde jeg vel ikke ha skrevet, for da viser jeg til den dumskapen jeg går bærer tungt på mine skuldre.

  5. Cathrine Says:

    Så fint! *lengte*

  6. impen Says:

    Jeg lengter mot vår.

  7. turkis Says:

    Jeg lengter mot torsdag. Det betyr bil i en måned og så godt som vår.

  8. Johs Kleppe Says:

    Så fint at dette ugresset får noen til å lengte.

    Er det ikke fint og rart at en løvetann som vi jager etter med ugressdrepere maskiner og virkelig bruker masse penger og tid på å drepe blir en lengsel og et håp.

    når den ikke er der?


Legg igjen en kommentar

