Ukas vits: Glidelåsen

januar 25, 2007


A woman is trying to board a bus, but her skirt is too tight and she can’t step up. She reaches behind her and lowers the zipper a bit and tries again. Skirt’s still too tight. She reaches behind her and lowers the zipper some more. She still can’t get on and lowers the zipper a third time.


Suddenly, she feels two hands on her butt, trying to push her up onto the bus. She spins around and says very indignantly, «Sir, I do not know you well enough for you to do that!!» The man responds, «Lady, I don’t know you well enough for you to unzip my fly
three times either!»

7 Responses to “Ukas vits: Glidelåsen”

  1. Shoaib Says:

    Latterkrampe .. fantastisk morsom!😀

  2. Avil Says:

    Dame med lite kontakt med eiga kropp. *trist*

  3. Avil Says:

    I dag er visst hovudet mitt rart. Ler ikkje av opplagt morsomme vitsar og skriv berre om elende på bloggen.

    Men altså. Dette minnar vel litt om den der «du skal høyre mykje»-historia, om han som sat bak ei feit dame i kyrkja. Då dei reiste seg for allsong eller bøn, såg han at skjørtet hennar sat fast opp mellom skinkene. Han nappa skjørtet ut for ho, og vart takka med ein syngande øyrefik.
    Neste sundag kom han også heim frå kyrkja med blått auga, og måtte forklare seg for dei heime: Ja, han hadde sett seg bak same dama, og då ho reiste seg denne gongen, hang skjørtet rett ned som det plar hos damer. Men sidan han hugsa kor lite ho likte å ha det slik, hadde han stappa skjørtet hennar opp dit hos tydeleg helst ville ha det.

  4. Beate Says:

    Ja den minner, meg jeg har aldri hørt den før, og da slipper jeg assosiasjoner til slike elendige vitser. I stedet kan jeg ha assosiasjoner til kosligere ting, slik som det innleget som skal legges ut nå. «Gje meg handa mi ven».

  5. Avil Says:

    Min vits var då ikkje så elendig?

    Eller jo. *går i meg sjølv*


Legg igjen en kommentar

