Valentinsdag!

februar 14, 2007

Til mine tre valentiner:

6 Responses to “Valentinsdag!”

  1. Tromp Says:

    Takk! Men kven var dei to andre til?

  2. Beate Says:

    Ja nå kan du lure nå. 😉

  3. Genese Says:

    🙂 Og jeg som ikke har noe forhold til dagen, er for lite amerikanisert. Trist…

  4. somalieren Says:

    Litt av en kunstner du🙂

    Så søtt, men jeg er imot valentine’s day. Dagen jeg hyller kjærligheten skal offisielt være….26.mars. Mye koseligere å ha det i mars, med våryrheten og greier😉

  5. Beate Says:

    Jeg har aldri før hatt noe forhold til denne dagen, men noe skjedde i år, nemlig at skolen la opp til at ungene skulle gjøre noe ut av den. Dagen før ble det produsert en rekke valentinskort på skolen, deriblandt fra av ungene våre til oss.

    Jeg lurer på om de har sluttet å lage morsdags- og farsdagskort på skolen hos oss, det gjorde vi, men det har ikke blitt gjort her, og byttet det ut med valentinsdagen?

    På en måte er det jo greit, for det er ikke alle barna hos oss som har foreldre som lever.

    Samtidig så er jeg litt sånn ambivalent i forhold til hvordan det så ofte skal gis stjerner og hjerter til utvalgte, og om det er mulig å følge det opp slik at ingen oppelver seg som tapere til enhver tid.

    (somalieren, jeg er veldig nysgjerrig på den 26. mars… 😉 )


Legg igjen en kommentar

