Ukas reklame: Er du kjendis?

februar 16, 2007

Er du redd noen skal avlese kontoen din og selge informasjonen til Se og Hør?

 

Ta i bruk banken Cultura!

 

Med bare tre saksbehandlere er sjansen minimal for lekkasje. Samtidig kan du skaffe deg masse kredd ved å kunne skryte av at pengene bare blir lånt ut til etiske formål, og aldri til barnearbeid, våpenproduksjon eller andre ting du ikke har lyst til å støtte økonomisk.

 

 

 

6 Responses to “Ukas reklame: Er du kjendis?”

  1. Avil Says:

    Eg fekk berre assosiasjonar til økologisk kefirmelk.

  2. Anders Says:

    Kjendis jeg? Thith… Jeg har fått Nord Korea til å oppgi atomvåpenprogrammet sitt. Thihi!

    (Vit, Beate, at bildet ditt på «Jan Blake, mann og kvinnehistorier og om å høre en forteller» «aldri» lastes ned. Og det er fryktelig irriterende med den ventemarkøren som dermed aldri faller til ro på skjermen.🙂 ).

  3. Beate Says:

    Avil, det er det på tide å gjøre noe med!

    Anders, den lastes ned her? Og ligger på samme sted som de andre bildene? Er det flere som har problemer med dette?

  4. kleppe Says:

    God ide. Dette har jeg tenkt på før men nå fikk jeg sparket bak. Konto opprettet.

  5. Droopy Says:

    Jeg skulle ønske at de hadde valgt et annet navn, for jeg tenker også på melk.

  6. Beate Says:

    kleppe, jeg er imponert! Håper du blir fornøyd!


Legg igjen en kommentar

