Ukas vits: Intimspray

februar 24, 2007

Etter å ha lest følgende post inne hos Ex-Sex-Redaktøren fant jeg ut at tiden måtte være inne for denne:

En kvinne skulle til en ny gynekolog for GU. Han var ung og kjekk, og hun ville jo ikke gjøre noe dårlig inntrykk, så hun tok seg god tid i dusjen først. Mens hun tørket seg etter badet kom hun til å se intimsprayen til dattera si på baderomshylla, og dusjet seg litt med denne der hvor beina møtes.

En stund senere lå hun i den sedvanlige stolen, og fikk den sedvanlige kommentaren: «Kom litt nærmere, er du snill». Hun akte seg frem, og legen ble stille et par sekunder før han sa med et smil om munnen: «Så du har pynta deg?» Hun sa «ja», uten å skjønne helt hva han mente. Men dusjet og stelt seg hadde hun jo.

Da kvelden kom sto hun på badet sammen med datteren og kom til å nevne at hun hadde lånt intimsprayen hennes. «Intimspray?» sa datteren, «jeg har da ingen intimspray?». Moren tok ned sprayflaska fra hylla og leste: «glitterspray».

 

 

 

___________

 

Om du synes det var flaut, så ta turen tilbake til ex-sex-redaktøren og les neste post.


4 Responses to “Ukas vits: Intimspray”

  1. Merethe Says:

    Ja den har jeg hørt fra og den er dødsbra. Du kan liksom kjenner hvor flau du blir på hennes vegne.

  2. Albert Hall Says:

    Motene svinger….

  3. Beate Says:

    Merethe,ja den er gammel. Men jeg fniser like mye av den hver gang.

    Albert –😉

  4. muppyen Says:

    Denne tenkte jeg på her om dagen, da jeg selv skulle avlegge et tilsvarende besøk. Det er liksom om å tenke på alt det flaue andre har gjort, sånn at ting ikke blir så ille. Den får meg bestandig til å le.


Legg igjen en kommentar

