Ukas gåte: Gyllen skatt

mars 9, 2007

Et skrin uten lokk og lås og slå,
dog gyllen skatt det gjemmer på.

8 Responses to “Ukas gåte: Gyllen skatt”

  1. Lothiane Says:

    Den var vanskelig… Jeg spurte sønnen min på 11 om råd. Han svarer: En ødelagt skattekiste der lokket har falt av.🙂

  2. Lothiane Says:

    Åååhå, nå vet jeg det… Men jeg lar være å si det, så flere kan gjette.🙂

  3. radiohode Says:

    Smørboks? (Altså, boks med smør?) *sterkt tvilende på egne gåteferdigheter*

  4. Genese Says:

    Aner ikke, venter på løsningen.😦

  5. Beate Says:

    Godt forslag, både sønnen til Lothiane og radiohode.

    Tror du bare skal komme med løsningen, jeg Lothiane! 🙂

  6. Lothiane Says:

    Eggser! Det vil si egg… Gollums svar på Bilbos gåte.🙂 Vi liker Tolkien!

  7. Beate Says:

    Og eggiser er det!

  8. einstein Says:

    kraniet mitt


Legg igjen en kommentar

