Stardust – traileren har kommet

mars 24, 2007

Og du finner den her:

http://movies.yahoo.com/feature/stardust.html

(Ja, det er Robert De Niro du ser der.)

Selv kjenner jeg ikke igjen mye fra boka – men jeg krysser fingeren for at det er bra!

4 Responses to “Stardust – traileren har kommet”

  1. stjernesøkeren Says:

    Gaiman virker jo fornøyd selv i bloggen sin. Vi får vente og se! Jeg gleder meg🙂

  2. Beate Says:

    Ja, han gjør det. Og han bruker da å være ærlig om sånt, så vi får tro det beste!

    Hvor mange ganger har du lest boka?

  3. Beate Says:

    Hehe, jeg må bare si at jeg hater den typen filmmusikk som det er på slutten der. Den får meg til å tenke på RH. Og begynnelsen har litt sånn HP-sound.

    Ti filmer hvis filmmusikk jeg mislikte etter ett par minutter, og som jeg siden har fått flere timer av.

  4. stjernesøkeren Says:

    Kikket aldri innom her igjen jeg >


Legg igjen en kommentar

