Ukas gåte: Elgen

mars 24, 2007


 

Hvorfor henger den dyslektiske elgen etter tennene i toppen av ei furu?

15 Responses to “Ukas gåte: Elgen”

  1. Undre Says:

    Han tror han er skogens kongle …

    (men jeg synes egentlig den vitsen er litt stygg.)

  2. Beate Says:

    Han hadde _lest_ at han var skogen kongle. Høhø.

    Men hvordan er deg stygg, liksom?

  3. Undre Says:

    Jeg er litt ambivalent til at det er en dysleksivits, men det er mulig jeg er lager en big deal av noe lite?

  4. Beate Says:

    Jeg vet ikke?

    Jeg er dyslektiker selv, og synes de er festlige, i alle fall. 😉

  5. Note Says:

    Yndlingsvitsen min. *uempatisk*

  6. Undre Says:

    Hehe. Da går jo dette under kategorien galgenhumor, Beate.
    😉

  7. Beate Says:

    Men uansett så må vel slike vitse-gåter være av det mer uskydlige slaget?

  8. Droopy Says:

    Jeg liker den vitsen, jeg. Jeg er velsignet med en utrolig god fantasi, og jeg ler hver gang jeg ser for meg en diger, langbeint elg som prøver å late som om den er skogens kongle høyt der oppe i tretoppen.

  9. Beate Says:

    Ja, jeg lurer alltid på hvordan den kom seg opp.

  10. Lothiane Says:

    Ha ha, dette er min yndlingsvits også! Den er så herlig absurd. Jeg ser bare for meg denne elgen som gjør alt han kan for å leve opp til det han tror han har lest er forventet av ham.🙂

  11. Undre Says:

    *heiser hvitt flagg*

  12. Beate Says:

    Fra toppen av treet? *fnis*

  13. Undre Says:

    Nei, der hang det en elg, så jeg turte ikke klatre opp.
    😐

  14. Beate Says:

    Hehe, det minner meg om en mann jeg kjenner til som ringte til sønnen sin fra toppen av ei gran. Han var jagd opp av en gal elgokse.


Legg igjen en kommentar

