DVD-er og bloggere

mars 25, 2007

Tro det eller ei, enda et meme, og denne gangen fra to bloggere på en gang, Esquil og noten. Oppgaven var å ta fem tilfeldige på linklista mi og koble til fem tilfeldige musikkspor på pc-en.

Men siden jeg er så sær (hehe) så har jeg jo ikke noe musikk på pc-en, jeg tåler ikke lyd for tia, og ser til og med filmer uten lyd. Men filmer seg jeg mye av, og DVD-er ligger og slenger over alt, så vi kan jo at fem vilkårlige filmer opp mot 5 vilkårlige bloggere.

Clueless får En smågal somalier. De er unge, de er friske, de er morsomme og de er vel verdt å stifte bekjentskap med.

Henrik V (Brannagh sin tolkning) får Nektropolis, en historisk blogg. De handler begge om historie og viser hvordan den er av betydning i dag som i går.

High Fidelity får Hjorthen. Bare fordi.

Kirikou og trollkvinenn får Historieforteller. Begge står for det beste av historieformidling i hvert sitt formspråk.

Big fish får Cracked actor telling lies. For det er vel løgner det handler om? Eller slettes ikke?


5 Responses to “DVD-er og bloggere”


  1. Kanskje jeg finner på å skrive en post om Henry V, Beate. Og da tror jeg jaggu jeg skal ta for meg Oliver-versjonen også. Men ikke idag.

  2. Beate Says:

    Høres bra ut. 🙂


  3. Tusen takk, men hva gjør jeg nå!!!

  4. Beate Says:

    Heidi, du behøver ikke gjøre noe som helst.😉


  5. Blir litt redd av tagging og sånt (nå telte han meg også). Takk igjen!


Legg igjen en kommentar

