I natt drømte jeg

mars 26, 2007


 

at jeg var på et slags standupshow med Kong Harald. Han var faktisk veldig morsom. Sang utrolig bra gjorde han og. Og han klarte å se sjarmerende ut i mørke klær og i sokkelesten med hvite tennissokker.

8 Responses to “I natt drømte jeg”

  1. Genese Says:

    På mammutsalget er det nå en bok på norsk om Jungs drømmetydning. Lurer på hva han ville sagt om akkurat dette…

  2. Beate Says:

    Kanskje han ville ha sagt at jeg hadde en kongelig sans for humor?

    😉

  3. Lothiane Says:

    hahahaha, så herlig drøm!😀

    Nå skal jeg bysselalle… kanskje jeg drømmer noe morsomt jeg og. Håper det.🙂

  4. muppyen Says:

    Fnis, jeg håper jeg ikke blir hjemsøkt av kongen i mine drømmer.

  5. Merethe Says:

    Jeg tenket også jeg skulle tipse om Jung. Leser han akkurat for øyeblikket.

  6. Beate Says:

    Og hva sier Jung og slikt?

  7. Merethe Says:

    Åhhlalala, litt komplisert å forklare, men han har utviklet Arketyper innen symboler og drømmer. Anbefaler deg å lese litt Jung.

  8. kleppe Says:

    Jeg synes Jung utvannet psykologien litt med sine tanker om Freuds utgangspunkt.

    Kongen tror jeg jammen har hatt samme drømmen Beate🙂
    Han må føle seg som standup komiker av og til på sine pliktforestillinger tipper jeg.

    Men han er en kjernekar som gjør en god jobb. Men det er nok sikkert en der inne i kongekroppen som av og til lurer tipper jeg.


Legg igjen en kommentar

