Påsekeuke på rasteplassen?

mars 27, 2007


 

I går satte jeg meg ned og bare skrev det jeg hadde lyst til, uten mål og mening. Også ble det en lang rekke påsketekster. Jeg er litt usikker på om jeg skal poste dem på rasteplassen, for de er jo i bunn og grunn ganske mye mer religiøse enn det meste andre her. Men om det er noen som vil se dem, så bare si et lite pip eller noe slikt, så kan de hende de havner på nett.

5 Responses to “Påsekeuke på rasteplassen?”

  1. Avil Says:

    Klårt eg vil sjå.

  2. Genese Says:

    Det nærmer seg påske. Og påske er nettopp det, vi glemmer det så lett i påskehytte, appelsiner og hvite fjellvidder. Kom igjen, troende, eller ikke, vi trenger påminnelser.

  3. Lothiane Says:

    Ja, jeg vil gjerne lese jeg og. Blir ikke helt enig med meg selv i hva jeg egentlig tror på, men uansett er det godt med åndelig påfyll.

  4. frozenpoetry Says:

    religiøst går fint vettu🙂 er jo en feiring av døden og livet, påsken for bla kristne (og mange andre trosretninger og), så hvorfor ikke:) det er egentlig en i seg selv vakkert religiøst tid, så… ja…. tror det er et poeng inni der et sted😉


Legg igjen en kommentar

