I dag er det 12. desember

juni 30, 2008

Adventskalendere tar så lang tid. Det har jeg alltid syntes. Vi var liksom ikke i nærheten av julaften før tallene hadde rundet 20.

I hodet mitt er det en adventskalender nå. Og i dag har den kommet halvveis. Da har den gått veldig lenge og det er langt igjen. Hva som er julaften? At det kommer en LP-coach hit. LP = Lightning Process og er en trening for bl.a. ME-syke.

Vi kjenner ni som har vært igjennom det. Tre minst like syke som meg. Alle de klarer seg selv i dag. Og etter få måneder lever de et forholdsvis normalt liv. De seks som var mer moderat syke opplever seg selv som helt friske og er i jobb og skole så raskt at man ikke skulle tro at det var mulig.

To av de sykeste ble helt mirakuløst bedre i løpet av timer. Hun ene gikk fra sondemating til å sitte oppe og spise med familien på tre dager. Fra før kunne hun bare ha besøk i fem minutter. LP-coachen gikk inn og satt i fem timer første dagen.

Jeg tror aldri jeg har gleda meg så mye til jul noen gang.

Jeg har begynt å fantasere om å tjene penger. Bare de som har gått på trygd hele livet kan skjønne hvor utrolig den tanken er.

Nå er det bare 12 dager til LP. Måtte den komme som julaften på kjærringa.

Beate m.p.p.

22 Responses to “I dag er det 12. desember”

  1. Poly Says:

    Jeg blir alltid overlykkelig over å se deg! Håper LP-coachen gjør noe bra for deg!!

  2. au-au Says:

    Oh, jeg gleder meg like mye som deg; for deg og for dine kjære.
    Plutselig er dagen her🙂

  3. Singularity Says:

    Lykke til!

  4. anafantastika Says:

    Håper det fungerer for deg! Jeg skal iallefall ønske hardt.

  5. glamaalhambra Says:

    Jeg skal krysse og ønske alt jeg kan for deg, Beate

  6. lindamac Says:

    Lykke, lykke til!

  7. Victoria Says:

    Jeg blir alltid så glad når jeg ser at du har skrevet noe nytt! Håper ventetiden frem til LP blir kort – og at det hjelper deg!!

    Lykke til, Beate – og atter takk for at du deler dette med oss.

  8. Tula Says:

    9 dager igjen!

  9. olava Says:

    Jeg var innom her igjen og så. Nå venter jeg bare på julaften😀

  10. Karl Anders Says:

    Hei Beate. Ønsker deg alt godt. Håper inderlig LP virker for deg!!

  11. tordenlill Says:

    Dette blir spennende, Beate:-)
    Ønsker deg lykke til!
    Klem

  12. Lillesøstera Says:

    Jeg er så spent!!!!!!!!!!!!!!!!! Ps! Du pleide å spare alle de sinnsykt gode kalendersjokoladene dine til julaften. Du kunne nyte alle godbitene på en gang. Det blir sånn nå også, men nå blir ikke smaken kortvarig🙂

  13. mathilde33 Says:

    Så kjekt å se deg! :klem:

  14. Tula Says:

    I dag er det Lillejulaften!

  15. Tussen Says:

    Hvis jeg har regna rett, er det julaften i dag… Tenker på deg og krysser fingre!

  16. Tula Says:

    God Jul min venn!!

  17. Tula Says:

    Å få melding i kveld fra deg med bilde og tekst om at dette går bra er noe av det største som har skjedd i år! Fantastisk! Som jeg skrev i meldingen, her triller tårene!

  18. gyrken Says:

    Jeg håper så veldig masse at du har funnet noe som kan hjelpe deg!

  19. lykkefund Says:

    Måtte gaven bringe gode tider:-)
    Lykke til!!

  20. Bodil Says:

    Lykke til beate.
    Håper du får en god jul.
    Varme klemmer fra meg, Bodil.

  21. Mirate Says:

    Så flott Beate….
    nå ble jeg innmari glad på dine vegne.

  22. Esquil Says:

    Høres lovende ut med den tekstmeldingen.

    Her er det 7. desember i dag…


Legg igjen en kommentar

