På lekeplassen

juli 17, 2008

Vi gikk helt til lekeplassen i går kveld.

Jeg var oppe i lekestativet (en ikke så liten trapp) krøp gjennom en tunell og tok sklia ned. Ja, også ble det litt dumpehusking, mye ståing og gåing. Jeg hadde tenkt til å slite meg opp og så hvile der.

Når jeg kom hjem tok jeg noen snille situps. Jeg har magemuskler.

Og i natt sov jeg.

Jeg sov.

Jeg fant løsningen på hvordan jeg skulle få det til før klokka var ett, og sov til halv sju.

For det mest utrolige disse dagene er jo at jeg nesten ikke har sovet de siste ukene heller, og alikevel fungerer så greit.

Og natt til i går kastet jeg sovepillene for godt, etter en forferdelig hangover av tredobbel dose natta før. Det er ikke helt det samme å ta sovepiller med og uten ME, og med og uten å ligge til sengs, jeg så ut som et narkovrak med svartere ringer under øyene enn jeg noengang har hatt.

Men alikevel altså, fungerte jeg greit.

Jeg begynner virkelig å tro at jeg kan oppnå absolutt hva som helst med denne kroppen, og de minste barnet og jeg har begynt å fantasere om å dra et sted hvor vi kan lære å stå på surfebrett. Hehe.

Nå går gressklippertraktoren utenfor, og det er ikke noe problem.

(Etter hvert blir det noen bilder av familen  på familiebloggen. Skulle du hatt adgang dit, men ikke fått det? Skrive en e-post, så ordner jeg det etter hvert.)

Disclamer i forhold til LP-kurs og min erfaring fra dem.

6 Responses to “På lekeplassen”

  1. Neppe Says:

    Den hatten känner jag igen från tidigare bilder🙂

  2. Tussen Says:

    Jeg har tenkt mye på ett innlegg du skrev på forumet for ett par år siden, at i 2008 så du for deg å være i stand til å reise ett sted med familien og bli på en strand ett par måneder… Tenk at det nå kan bli en realitet likevel! *snufs*

  3. Donpedro Says:

    Neimen???!!!

    Jeg sitter bare her og måper, jeg. Dette er så stort at jeg ikke klarer å forstå det. Noe så utrolig?!! Dette fortjener du. Jeg er glad for at en person som deg (slik jeg kjenner deg fra nett) skal få oppleve noe så fint.

    Det gjør inntrykk å lese om hvordan du har hatt det.

    Jeg ønsker deg en fantastisk sommer uansett vær, og håper virkelig at dette vedvarer, og at du på sikt kan utdanne deg for å hjelpe andre.

    Jeg har lyst til å skrive så masse, men er rett og slett tom for ord for øyeblikket.

    *KLEM*

  4. Liv Says:

    Fantastisk!!
    Stor klem

  5. tordenlill Says:

    Så fantastisk å se deg i klatrestativet, Beate:-)
    Velkommen tilbake!
    Klem

  6. Bodil Says:

    Å Beate. Så herlig å se deg ute igjen.
    Velkommen tilbake til LIVET, jenta vår.


Legg igjen en kommentar

