Jeg kan velge selv

juli 20, 2008

Så lenge jeg kan huske har jeg vært begrenset av kroppen min. De siste årene til det ekstreme.

Så mye man kan fylle dagene med! Og hva jeg kan fylle de med velger jeg selv!

En god venn sendte meg denne, så i hele dagen har jeg sittet og danset i stolen. Ja, i stolen, jeg har vært for tøff mot knærne mine i forhold til hvor lite muskler jeg har enda. Om det ikke gir seg i løpet av uka blir det nok en tur til lege/fysioterapaut. Så nå går jeg med krykker bare det aller mest nødvendige. Dvs inn på ungenes rom for å sortere lego, litt hit og dit for å tørke støv, til badet og slikt. Også stikker vi på ei hytte som bare har noen få meter til stranda.

En annen dag da jeg bare måtte danse var da jeg spiste fetaost igjen. Det er fantastisk!  

Og nå skal jeg huske solkrem – solbrent på hendene, det var nytt!

6 Responses to “Jeg kan velge selv”

  1. Sissel Says:

    Jeg er glad for å høre at du er på beina igjen Beate. Måtte du få mange fine dager fremover nå.
    Klem

  2. tordenlill Says:

    Hehe, fantastisk!🙂

  3. Neppe Says:

    Du får gåvor varje dag i livet – glad för dig & gla i dig🙂

  4. tornerose Says:

    Herlig Beate!*klem*

  5. phalloides Says:

    Kanskje uttrykket «å skynde seg sakte» er en god devise? God tur til hytta😉

  6. Mona mono Says:

    Stor klem til deg, Beate! =)

    Og det er viktig å huske på at ting må gå i den farta kroppen tåler fortsatt – men det er på en litt annen måte med LP. Etter å ha vært så ute av spillet som du har vært så lenge, hadde det vært veldig underlig om kroppen var i stand til å leve normalt over natta, sant? Gi deg tid og rom til å nyte at det går fremover! Det er deg vel unt! =)

    Klem m


Legg igjen en kommentar

