Whitney Houston, liksom

august 12, 2008

Jeg har begynt å rote rundt på you tube. Leter opp de sangene som surret og gikk i hodet mitt det året som var. “The greatest love of all” var en av disse. Men Whitney Huston, da liksom? Og med orkester bak? Det er ikke det jeg trodde ville gi meg en stor musikkoppelvelse. Men her sitter jeg og har fremdeles frysninger på ryggen. Her er hun ung (1987). Nå hører jeg på de der hun er eldre.

På den første her ser hun så lykkelig ut. Så utrolig glad. På denne er hun langt eldre. Den er også flott, men på en litt annen måte. Kan noen andre forklare hva det er?

3 Responses to “Whitney Houston, liksom”

  1. Droopy Says:

    Jeg aner ikke, og jeg bryr meg ikke. Nå sitter jeg her og småsipper og er så glad, så glad fordi du er oppe og går igjen. Du har vært i tankene mine mang en gang, selv om akkurat det er lite hjelp i.

  2. SeveralMimi Says:

    Hun er ikke eldre på det andre klippet, hvertfall ikke langt eldre. Hun er 19, sier dem på starten??

  3. SeveralMimi Says:

    Beklager, jeg hørte feil:P Hun er nok litt eldre, men jeg liker den første fremførelsen best. Det er noe spesielt med den, men hva, vet jeg heller ikke!


Legg igjen en kommentar

