Dagens gåte: Hva ønsker datteren min seg til bursdagsmiddag?

august 15, 2008

Svaret kom overaskende nok i denne filmen vi nettopp så:

6 Responses to “Dagens gåte: Hva ønsker datteren min seg til bursdagsmiddag?”

  1. tordenlill Says:

    Jeg synes det så ut som om hun ønsker seg nudler med rått egg på toppen, hehe:-)
    Men er ikke helt sikker.

    Akkurat nå er jeg mest imponert over at jeg har sittet å sett på denne filmen i over 5 min og ikke minst imponert over at en kommer over slike videoer på You tube🙂
    Hva var søkeordet? Hehe.

  2. Shoaib Says:

    Fantastisk morsomt😀

  3. Rudie Says:

    Hva med Kelloggs coco-pops? Kan det være noe å gi i et bursdagsselskap?

  4. mjolkerister Says:

    Jeg tipper at hun ønsker seg et akvarium.

  5. mjolkerister Says:

    Øh. eh..hehe. Jeg trodde du lurte på hva hun ønsket seg i gave, og at hun ble inspirert av filmen. Jeg leste litt feil.

  6. Beate Says:

    Det var nudølene hun ønsket seg – uten egg!

    Det var litt morsomt å snuble over denne samme dagen da.

    Tordenlill, jeg kom over en annen slik film på en side, og så fikk vi dilla på slike Goldberg-maskiner. Søk på Goldberg og egg, så kommer det mye morsomt opp!


Legg igjen en kommentar

