Stor dag

august 15, 2008

Jeg har ei datter.

Hun er 8 i dag.

Og jeg er her.

Hun sitter på gulvet ved siden av nå, og spiller det DS-spillet jeg pakket inn til henne i går kveld. Over hodet hennes henger det bursdagsgirlandere jeg kjøpte for mange år siden, og som var fast innslag på hver bursdag inntil jeg inntok senga. Nå er de oppe igjen.

Før sommeren håpet jeg at jeg skulle kunne være med den dagen hun eventuelt skulle konfirmeres. Det er 7 år til. Det er lenge til. Og jeg skal være med hele veien.

************

Om du ikke lest den allered allerede; Esquil har skrevet en post i dag som gir meg frysninger. Både av glede og sorg på en gang.

Disclamer i forhold til LP-kurs og min erfaring fra dem.

7 Responses to “Stor dag”

  1. Undre Says:

    Gratulerer til dere begge!😀

  2. tordenlill Says:

    Håper dere har hatt en super dag:-)

  3. Droopy Says:

    Jeg liker girlanderen deres.😀

  4. Beate Says:

    Takk takk, det ble en fantastisk dag! De siste gjestene har nettopp dratt, de ble i noen dager! 🙂

  5. Lin Says:

    En forsinket gratulasjon herfra også. *rørt*

  6. Marte Says:

    Hurra for datteren din!
    Og hurra for deg! Jeg er så utrolig glad for at du er på beina igjen. Det er et mirakel.
    Klem fra Marte

  7. olava Says:

    Hurra for bursdagsdatter noen dager etter. Sånn girlander som har levd i flere år har vi også. Tenk så utslitt den kommer til å være om sju år!😀


Legg igjen en kommentar

