Barnekunst

september 4, 2008

Jeg har fått lov å vise frem noe det ene av barna mine har laget i tuxpaint. Fint, hva?

5 Responses to “Barnekunst”

  1. tordenlill Says:

    Kjempefint mønster!
    Burde kanskje visst hva det er, men..hva er tuxpaint?

  2. Beate Says:

    Et tegneprogram beregnet på barn, du laster det ned graits. Det er like gøy for voksne og! 🙂

    http://www.tuxpaint.org/

  3. Sunniva Says:

    jeg liker bloggen din veldig godt!!🙂
    jeg har selv ME, og finner stor støtte i å lese om hva du tenkt og følt på, og at du nå har blitt så godt som frisk! det gleder meg stort og gir meg mye håp.

  4. Beate Says:

    Takk! Nå har jeg tittet på din og likte den og!

    Ha håp! Det er ingen gunn til å ha ME og være motløs i dag! Du har pacing/aktivitetstilpassning, det er snart tablettkurer å oppdrive, og du har LP.

    Jeg vil ikke kalle meg frisk. Ikke enda. Men å gå fra å være så dårlig til å fungere så bra som jeg gjør nå er ett under uansett! Og jeg skal fortsette å trene LP og se hvor langt det tar meg før jeg eventuelt også gjør noe mer.

  5. tornerose Says:

    Oi stilig kunst, dette må jeg undersøke videre;)


Legg igjen en kommentar

