Om å være seg selv

september 10, 2008

Det hender gutter har sagt slik at jeg har hørt det: -Jenter vet ikke hva de vil ha, jeg forsøker å være slik eller sånn, men de liker ingen av delene. Hva ønsker jenter seg da, jeg forstår det ikke!

Kanskje sier jenter de samme tingene. Bare ikke til meg.

Jeg forstår ikke helt problemstillingen.

Uansett må man vel være seg selv. Ellers kommer det hele vel litt galt avsted, både for en egens del og den jenta man måtte ha sett seg ut.

Så må man bar håpe på at det dukker opp noen, eller at man finner noen som liker en, akkurat slik en er når en er mest mulig seg selv.

Med mindre man faktisk er en kameleon da.

Legg igjen en kommentar

