Wylde woman award

september 17, 2008

Noe av det første som møtte meg da jeg var på beina og begynte å titte i lenkelista til bloggen min igjen var en link til meg, hvor jeg hadde fått Wylde woman award fra Lise. Takk!

Det fulgte med et bilde og følgende tekst:

1. Du kan gi prisen videre til en eller hundre – eller hvilket som helst antall i mellom.
Du bestemmer selv. Pass på at du legger en lenke til mottakerne.
2. Legg en lenke til http://www.tammyvitale.com/ sånn at Tammy kan gå på besøk til alle bloggene.

Formålet med awarden:

Å gi anerkjennelse og begestring til kvinner som beriker dagen din,
som lærer deg nye ting og som lever et liv fylt av sjenerøsitet og glede.

Og nå sender jeg den videre. Først til Olava. Om få måneder er det 30 år siden læreren min kom inn i klasserommet og ba oss tegne jultrær som skulle sendes til ei jente som skulle komme ny i klassen. Og kort tid etterpå så dukket Olav opp, og gjennom 30 år nå har jeg vært av de heldige som har opplevd henne med all hennes sjenerøsitet og glede. Den er stor! Takk!

Så til Tordenlill, som tok noen forsiktige skritt ut i bloggverdenen for et par år siden, og som i dag er en av de bloggene jeg stikker innom hver dag (det er fremdeles ikke så mange jeg rekker over), som ofte får meg til å le, men som mest av alt har vist at man kan gjenvinne livet etter alvorlig ME med å ta de små, viktige skrittene steg for steg.

Til slutt til Victoria, som var en av de første bloggerne jeg begynte å lese, og som fremdeles gir meg gode lesopplevelser. Som med Tordenlill så er det glede i de små tingene, og sjenerøsitet i de store. Begge har mye å lære bort. Takk!

4 Responses to “Wylde woman award”

  1. Victoria Says:

    Tusen takk for dette, Beate! Det var veldig koselig av deg🙂 Er så glad for at du er tilbake på bloggen igjen!

  2. tordenlill Says:

    Oi! Ble så glad jeg nå at jeg ble nærmest litt oppglødd her🙂
    Tusen takk!
    *Hjem og kose meg med awarden min*

  3. olava Says:

    OK Beate, nå sitter jeg her på biblioteket, midt i et nettseminar og snufser… Det var et veldig kompliment å få – av deg, som har klart å vise både glede og kampvilje da det egentlig ikke gikk an. Takk.

  4. Tammy Vitale Says:

    congratulations on joining the Wylde Women and thanks for passing this along! (I see you like Neil Gaiman – me too!)


Legg igjen en kommentar

