Ukas barnekunst: Ansikter

september 23, 2008

10 Responses to “Ukas barnekunst: Ansikter”

  1. valkyriana Says:

    Så moro! Kunst SKAL være gøyalt!😀
    Dere har nok mange flotte kunstverk på veggene deres.

  2. Beate Says:

    Nå var det et barn her som har spurt etter kommentarer i hele dag, og som ble gla for at det lå noe her. 🙂

    Og ja, jeg synes vi har mye flott på veggene, av barnekunst fra flere år tilbake.

  3. valkyriana Says:

    Å, hvis kunstneren selv tar i mot tilbakemeldinger føler jeg nesten at jeg må bli litt mer detaljert! Jeg la jo nå merke til at jeg ikke direkte kommenterte hvor flott bildet faktisk er! Fargespillet er harmonisk og variert og bruken av objekter skaper en spennende dualitet. Motivet er godt gjennomtenkt og bærer preg av en sjel som ikke er redd for å utfordre seg selv og omgivelsene sine. Bildet fanger og holder interessen. Verket er vakkert og jeg er ikke i tvil om at dette er en spirende kunstner vi kommer til å høre mye om i framtiden!😉 Applaus!

  4. Avil Says:

    Dette var utruleg kult. Bruken av andre former, oppløysinga av former, nyskapinga. Heile greia. Opp på veggen.

  5. olava Says:

    Så fint! Her sitter jeg og skriver om populærultur og kjenner at hodet fungerer – om ikke like klart og godt som jeg skulle ønske. Da hjalp det å hvile øynene på dette bildet. Og det var jo populært🙂 Så populært at jeg lurer på om du kan spørre kunstneren om jeg kan ta det med i et hjørne på oppgaven min? Så den ikke bare blir voksen, tørr og kjedelig!

  6. Beate Says:

    Her svarer kunstneren selv:

    Olava: Ja det kan du gjerne🙂

    Valkyriana, Avil og Olava: Takk for all ros🙂

  7. Beate Says:

    Ja, der kom barnet inn på banen.

    Der er flotte! Jeg var med på å sette dem sammen, for vi skulle lage kopper og slikt å gi bort i julegave. Men så ble det ikke så mye jul allikevel, det året, så det kokte bort. Men i år kanskje?

  8. Mira Says:

    Til kunstneren: Dette var utrolig morsomme og fantasi fulle bilder. Jeg blir virkelig glad når jeg ser på dem. Nå skjønner jeg at både fulgler, skjell, blader og sommerfulger kan brukes til noe annet enn bare i naturbilder😉 For det er jo nettopp det kunst dreier seg om, er det ikke? Du er virkelig et tallent!

    Beate: Det var en glimrende ide å lage kopper med disse motivene på!
    Da blir det mange glade familiemedlemmer!😉

  9. Beate Says:

    Takk Mira!

    Jeg må finne igjen et sted å lage slike kopper. Før jul! 😀

  10. Olava Says:

    Finnes mange steder. Jeg har laget på extrafilm.no for eksempel. Det ble kjempefint🙂


Legg igjen en kommentar

