Halloween

november 1, 2008

8 Responses to “Halloween”

  1. tornerose Says:

    Så utrolig flotte! Jeg har aldri vært med å lagd slike, kune godt tenke meg og lært, kanskje neste år?
    Flott at du har hatt en så fin dag idag:)

  2. tordenlill Says:

    Oi, selvlagede!? Imponert🙂

  3. Beate Says:

    Dette var første gang for oss – og det var utrolig morsomt! Først lette vi etter tre vi lette på nettet, jeg og ungene dfant hver vår favoritt. Så tegnet vi mønsteret på frihånd med blyant før vi skjærte ut. Jeg er mest inmonert over at jeg ikke er støl i armen i dag – for det er et ganske tungt arbeid.

    Tror ikke vi fikk med oss alt fruktkjøttet, men nok til å lage litt gresskarsuppe i dag, i alle fall.🙂

  4. Esquil Says:

    Og jeg fikk den øverst til venstre. Takk skal dere ha!🙂

  5. Lothiane Says:

    Så stilig! Jeg så den tyrkiske frukt- og grøntbutikken rett nedi gata her solgte gresskar.🙂

  6. Hege Renate Says:

    Så flott da. Ser ut til at du har hatt en fin halloween.

  7. smgj Says:

    De var kjempeflotte. Jeg er skikkelig imponert over at du klarte hele tre stykker. Som du sier – det er tungt!

  8. Beate Says:

    Equil – jeg har hørt at de blir enda skumlere i det de begynner å råtne.

    Lothiane – løp og kjøp!

    Hege, det var det!

    smgj – ungene gjorde så og si all jobben med sine, så jeg skal ikke skryte på meg tre. 😉

    Var og tittet på din – så lurt å forsøke med sjablong først! Og isskjeen skal jeg huske på til neste år.


Legg igjen en kommentar

