Foolin’ Med Alexander Rybak

februar 25, 2009

Ja, jeg er bitt av Alexander-basillen jeg og, godt hjulpet av ungene. Det er bare helt utrolig morsomt med unge folk som kan synge, lage låter og som gjør det med så mye positiv energi og glede. Og siden det ser ut til at låte Foolin’ ikke er sett av så mange på youtube, så legger jeg den ut her.

Forhåpentligvis kommer det snart mer musikk på Myspace?

6 Responses to “Foolin’ Med Alexander Rybak”

  1. Astrid Says:

    Er så enig! Jeg blir så imponert over unge folk med store talent og som vet å bruke det. Synes Alexander er fanastisk og tror nok han kommer til å gjøre det stort som musiker, uansett hvilken retning det tar.

  2. Hege Renate Says:

    Dattera mi har fått sin første helt!

  3. beamer Says:

    Jeg er fan selv uten unger i hus. Veldig fasinerende med slike multitalent, syns jeg. Tror han treffer alle aldersgrupper, mine foreldre på 60+ har nedtelling til en konsert de skal på med han og Bettan om et par uker.

    Liker den litt jazza stilen her. Syns å huske det var Foolin’ han vant Kjempesjansen med? Lurer på hvor lenge det tar før dagbladet skal kaste seg over saken for å finne ut om det er samme jenta han synger om her, eller om de kan grave opp ei til. Kanskje ei han var forelska i som 12-åring denne gangen?

  4. Beate Says:

    Hehe, si det. Akkurat det der synes jeg er ganske «ekkelt» – at man leter opp gamle kjærester på den måten.

    Kjempesjansen vet jeg ikke engang hva er?

  5. beamer Says:

    Det var en talentkonkurranse på nrk:
    http://nrk.no/kjempesjansen/

  6. Beate Says:

    Se der ja, der var jo Valkyrien Allstars også.


Legg igjen en kommentar

