Ukas gåte: Play all night

februar 3, 2010

Four jolly men sat down to play,
And played all night till break of day.
They played for cash and not for fun,
With a separate score for every one.
When it came time to square accounts,
they all had made quite fair amounts.
Not one has lost and all had gained
How can this riddle be explained?

7 Responses to “Ukas gåte: Play all night”

  1. bell4trix Says:

    Jeg fant jaggu ei riddle side….Men siden jeg juksa skal jeg ikke skrive svaret!😛

  2. Beate Says:

    😀

    Men den var god, var den ikke?

  3. bell4trix Says:

    Jo veldig! Synes sånne gåter er så morsomme men klarer ikke tenke om dagen! Likevel gøy når du legger ut her!😀

  4. Ottgrims Says:

    Musikere? Uten å jukse.

  5. Beate Says:

    Helt riktig.🙂

  6. MariasMetode Says:

    Hvordan finner du ut av sånn, Ottar?

    *imponert*

    Morsomt med sånne gåter, Beate, selv om jeg ikke finner ut av en eneste en av dem.

  7. Beate Says:

    Nei, jeg er heller ikke så god på å finne frem til svaret. Men som jeg skrev i forige gåtepost – det å huske de gåtene man allerede har hørt er også et poeng – det var en måte å trene minnet på i gamle dager.


Legg igjen en kommentar

