12. mai – ME-dagen

Den internasjonale ME dagen markeres 12. mai. Det har ikke vært så store markeringer i Norge tidligere, men i år ser det ut til å bli en stormarkering, i alle fall i Oslo. Det blir premiære på en norsk film om ME: få meg frisk, paneldebat og stand foran Stortinget.

Les mer inn hos Rutt.

9 kommentarer om “12. mai – ME-dagen

  1. I tilfelle du ikke er klar over det. Under der du har skrevet: «…lese mer inne hos Rutt» står følgende:

    Ads by Google
    Lightning Process – Norge
    Norsk LP-instruktør med LP kurs, oppfølgingskurs og privat coaching
    http://www.livssenteret.no

    Det er flere som har vært utsatt for dette og de fleste ser ingenting på sin egen side.

  2. @Annema, nei det visste jeg ikke, jeg får ikke sett noen av annonsene som er her. Det er vel forholdsvis sjeldent det kommer opp også? Jeg regner med at det er av den typen googleannonser som genereres utifra hvem det er som besøker siden, og at det kan komme av hva du har søkt på eller lest om tidligere? Eventuelt at de kobler ting jeg skriver om til sine annonser. Google er skummel slik.

  3. Hei igjen!
    Nå er den borte, men det har kommet noe annet på siden din:
    Ads by Google
    Mistenkt?
    Er du mistenkt for noe straffbart? Sjekk da her!
    http://www.mistenkt.no Det er vel koblet til boka av Minette Walters tenker jeg.
    Ja, Google er litt skummel slik, men de fleste forstår vel at dette ikke er din greie…

  4. Hei Beate, litt på siden dette, men som en kommentar til kommentarfeltet.

    WordPress.com slenger av og til inn google-ads på bloggene sine, og på ME blogger blir det da fort LP-reklame. Dersom man synes det er generende så kan man kjøpe en oppgradering hos wordpress.com som gjør at man slipper reklamen. se http://en.support.wordpress.com/no-ads/

Legg igjen en kommentar