Hagen sine råd til Bush for å redde USA: Bytt snipp

september 26, 2008

For bare noen minutter siden ble det klart at Hagen nå er på vei over havet for å redde USA. Etter en tur innom VoxPopuli sto det klart for meg hvordan dette kom i stand. Bush må ha lest VG denne uka, og skjønt at dette var mannen som kunne redde dem. Han har rådene som kan få USA på beina igjen. Hva de går ut på? Bytt snippen!

Selv har han tatt opptelling i klesskapet og funnet ut at han har dresser og sko for et par år fremover.

– Sånn tror jeg det er for de fleste av oss. Vi kan kjøre bilen vår litt lenger og vi kan slite på skjortene våre litt til. Vi kan for eksempel bytte ut snippene og ikke hele skjorten, slik som jeg gjør, sier Hagen til Dagens Næringsliv.

Den tidligere Rimi-eieren forteller at han i flere år allerede har sendt skjortene til en skredder i England som bytter ut snippene.

– Det er klart at hvis alle over tid gjør litt sånn, så vil forbruket gå ned, og over tid vil inntjeningen i næringslivet gå ned, sier han til avisen.

Ja, den siste setningen der må de ha oversett.

9 Responses to “Hagen sine råd til Bush for å redde USA: Bytt snipp”

  1. Iversen Says:

    Jeg bidrar ved å unngå bukseskift. Det tar på omgivelsene, men jeg føler meg som en redningsmann.

  2. Beate Says:

    Du snakker til en erfaren ikkebukseskifter.

    15 måneder med 5 klesskift ligger rett bak meg.

    Kanskje det er svaret på USA sine problemer?

  3. Goodwill Says:

    Hihi!! Så slem du er!!😀

  4. Beate Says:

    Slem!

    Jeg er vfaktisk ganske forbauset over at dette ikke er blitt en stor sak.

  5. Undre Says:

    Hmmm…. Når Busken er i trøbbel roper den på Hagen?

  6. betty42 Says:

    Når skjortene koster 1500 kroner, er det jo et lite poeng i å skifte snipp da, hvis det koster 300 kroner. Uansett så mangler det noen dimensjoner her, for at det kan bli en debatt av det🙂

    God lørdag, Betty

    Svaret mitt til deg på spørsmål på Betty42, gammel post, så slipper du å leite det opp:

    LØRDAG 27. september 2008

    Beate: Det er så lenge siden jeg skrev dette, og jeg har lagt dette bak meg, men i og med at det står på nettet, så fortjener du et svar.

    Vi har antagelig forskjellig oppfatning av hva en bloggelite er, for meg er ikke ordet positivt ladet, og i min definisjon så handlet det om de som ekskluderte nye, med å ignorere deres kommentarer. Det provoserte meg noe inni hampen. But I am over it, jeg er ikke inne på deres sider mere, og kanskje har de endret stil og er kulere. Vet ikke. Så jeg ser ikke noe poeng i å henge ut folka for noe gammelt rask. Som Vampus rådet meg: Get over it, og det har jeg seriøst gjort🙂

    Takk for kommentaren anyway.

    God høst til deg.

  7. Beate Says:

    Takk for svar, Betty, jeg driver og leser meg opp etter et og et halvt år borte fra nett, beklager om jeg rotet opp i noe gammelt.🙂

    Undre, når man rope i busken får man hager i…?

  8. Undre Says:

    Du og disse gåtene dine, Beate.😉

    Om man roper i busken får man bomber og granater i hagen (spør Afghanerne).

  9. fire kaffe Says:

    Hagen bruker også knapper som kan brukes i flere skjorter.


Legg igjen en kommentar

